20 martie, 2012

NAILS OF THE WEEK *A Lovely Secret*

ESSENCE A Lovely Secret
Aseara am trecut pe la standul Essence din magazinul Obor si mi-am cumparat, printre altele, cinci oje in nuante pastelate, numai bune pentru sezonul de primavara/vara.
Prima pe care mi-am dorit cel mai mult s-o incerc este A Lovely Secret. 
ESSENCE A Lovely Secret
Este o nuanta foarte ciudata de lila. Daca te uiti atent atent, se pot observa niste punctulete minuscule de albastru, lucru care face ca oja sa para cand lila, cand spre albastru deschis in functie de lumina. 
ESSENCE A Lovely Secret
ESSENCE A Lovely Secret
ESSENCE A Lovely Secret
ESSENCE A Lovely Secret
ESSENCE A Lovely Secret
Puteti vedea in ultima poza de mai sus punctuletele albastrii de care va vorbeam. Nu pot spune ca ma dau in vant dupa consistenta ojei asteia, pentru ca mi se pare un pic cam groasa plus ca se usuca destul de greu desi pe sticluta scrie quick drying. Acum ramane de vazut cate zile va tine pe unghii. La urmatoare postare NOTW, care probabil va fi tot c-o oja Essence, o sa va vorbesc si despre rezistenta.