13 martie, 2012

Experienta mea cu produsele SABON

Va povesteam aici ca-n urma cu aproximativ o luna, am profitat de-un voucher de reducere de 50% si mi-am cumparat pentru prima data cateva produse de le SABON.
Astazi o sa va povestesc experienta mea cu aceste produse si-o sa va spun cateva cuvinte despre fiecare in parte. 
  • Gel de dus cu patchouli, lavanda si vanilie
Prima data cand l-am folosit, pot spune c-am fost destul de dezamagita. Obisnuita fiind cu gelurile de dus THE BODY SHOP, care sunt foarte concentrate, am turnat pe burete foarte putin produs si-a facut spuma...aproape deloc. Urmatoarele dati, am pus ceva mai mult gel de dus si rezultatul a fost ok. Are o consistenta destul de groasa, un miros placut dar acesta nu rezista prea mult timp pe piele. O sticla cu 500 ml de gel de dus costa 45 ron. Nu cred c-o sa mai cumpar acest produs, intrucat nu m-a surprins placut cu absolut nimic si prefer sa raman fidela gelurilor de dus de le TBS
  • Ulei de dus cu ghimbir si portocala
Am ales acest produs pentru ca nu mai folosisem niciodata un ulei de dus si eram foarte curioasa cum se comporta. Chiar ma asteptam sa fie un ulei. Insa am senzatia ca are fix aceeasi consistenta ca si gelul de dus, doar ca hidrateaza pielea ceva mai bine. Si acesta are un miros placut, dar nu rezista pe piele foarte mult timp. Ceea ce-am mai observat este ca, spre deosebire de gelul de dus, face ceva mai multa spuma. Deci clar il prefer ori de cate ori fac dus. Insa, nici acest produs nu l-ar recumpara. O sticla de 500 ml costa 51 ron. 
  • Spuma de baie cu patchouli, lavanda si vanilie
Urasc sa fac baie! Prefer dusul de o mie de ori, asa ca n-am investit intr-o spuma de baie de foarte foarte multi ani, cand imi aduc aminte ca-mi placeau cele de la AVON. Mi-am zis ca parca as incerca acum cand e inca frig afara niste bai relaxante, sa zac in cada plina cu spuma, c-o tigara in dinti si-un pahar de ceva bun. Nu ma dau in vant dupa spuma de baie de la SABON chiar deloc. Miroase bine, dar a trebuit sa torn in cada o cantitate considerabila de produs ca sa faca spuma multa asa cum imi place. Asadar, consider ca pretul de 48 ron pentru 375 ml nu este absolut deloc justificat si n-as mai recumpara spuma asta de baie. 
  • Masca de fata cu vanilie
Initial am vrut sa-mi cumpar doua masti de fata: aceasta cu vanilie si cea cu Omega. Pe cea din urma n-o aveau pe stoc, asa ca m-am ales doar cu prima. Desi la momentul respectiv m-am suparat foarte tare ca n-am putut sa le iau pe amandoua, acum imi pare tare bine. Nu-mi place deloc masca asta. Dar deloc! Prima data cand am folosit-o, m-a iritat. Am pometii foarte sensibili: daca-mi pun chestii neadecvate pe fata, se umfla si se inrosesc, dupa ce fac dus, se umfla si se inrosesc, cand plang...e jale mare! Zici ca m-a batut cineva cu urzica peste fata. Am spus ca merita sa-i mai dau o sansa, mai ales ca miroase al naibii de bine. Doar mirosul e de ea. M-a iritat si-a doua oara. A treia sansa nu mai pupa! 
Chiar imi pare rau ca nu face nimic bun pentru tenul meu, pentru ca iubesc cum miroase si-i iubesc consistenta: e foarte foarte groasa, seamana cu untul si se intinde foarte frumos pe fata, nefiind necesara decat o cantitate foarte mica de produs. 50 de ml costa 44 ron. Si ca o paranteza, o prietena de-a mea si-a cumparat de la ei masca cu namol si nu-i place. 
  • Scrub de corp cu iasomie
Cred ca deja va intrebati daca-mi place ceva din ce mi-am cumparat de la SABON. Ei bine, sunt innebunita dupa scrubul de corp cu iasomie. Imi place extraordinar de mult! Ca si consistenta, seamana cu zaharul cu ulei. Inainte de aplicare se amesteca bine cele doua parti - cea grunjoasa si uleiul. Dupa ce este indepartat cu apa, pielea ramane uleioasa. Nu credeam vreodata c-o sa-mi placa senzatia asta, dar pielea ramane atat de hidratata si moale! Oricum dupa ce sterg cu prosopul, senzatia de uleios dispare complet. Sa va spun de miros...miroase pe bune a iasomie si aroma dureaza pe piele chiar pana a doua zi. Puloverele cu care stau in casa, prosopul de baie, lenjeria...toate miros a iasomie! Cred ca daca o mai tin mult pe Pufica in brate, o sa miroasa si ea a iasomie. Este un scrub scump - 500 ml costa 88 ron - dar mi se pare de departe cel mai bun produs de acest gen folosit de mine pana acum. 
Daca aveti produse SABON care v-au placut, poate-mi spuneti si mie. Desi mi se par destul de scumpe, poate mai prind vreodata vreun voucher si-mi fac de cap :)