17 februarie, 2012

NAILS OF THE DAY

Essence ICE CRYSTALS ON MY WINDOW
Astazi am aflat de pe grupul de bloggerite de beauty de pe Facebook ca a aparut in Romania brandul ESSENCE.
Desi nu sunt absolut deloc familiarizata cu aceasta marca, nu m-am putut abtine sa nu dau o fuga pana la magazinul Bucur-Obor sa vad si eu despre ce e vorba. Mi-am luat cateva chestiute pe care o sa vi le arat cu alta ocazie, printre care si doua oje si-un top coat. 
Si pentru ca maine merg la un botez si inca nu m-am hotarat cu ce-o sa ma imbrac (sigh), m-am gandit sa-mi fac unghiile intr-o nuanta neutra. Asa c-am ales proaspat cumparata ICE CRYSTALS ON MY WINDOW care face parte din colectia limitata Crystalliced de la ESSENCE
Essence ICE CRYSTALS ON MY WINDOW
Essence ICE CRYSTALS ON MY WINDOW
Essence ICE CRYSTALS ON MY WINDOW
Este o nuanta draguta de alb perlat. Peste ea am aplicat si top coat-ul care ar fi trebui sa ajute la o uscare rapida a ojei. De fapt, hai sa va spun ce teapa mi-am luat: nu stiu de unde-am tras eu la stand concluzia ca e top coat, cand el e de de fapt lac incolor! Si uite-asa am asteptat jumatate de ora sa mi se usuce ojele. Si mi-am si belit doua unghii! Pai normal, daca eram data de fapt cu trei straturi de oja...