09 februarie, 2012

Cute Blog Award


In sfarsit mi-am facut timp sa fac si eu aceasta leapsa! Ma tin de cateva zile s-o fac, insa tot timpul a aparut cate ceva nou de postat.
In primul rand, le multumesc din suflet si din inima si cu puterea a o mie de sori fetelor care m-au taguit. In al doilea rand, aceasta leapsa vine si cu niste intrebari la care voi raspunde :D
  • Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei. 
Am primit acest premiu de la trei fete dragute care s-au gandit la mine: Gya, Choco si Bondarica. Sper sa nu fi ratat pe nimeni. In cazul in care am facut-o de oaie, trageti-ma de maneca :)
  • Care este produsul de machiaj preferat? 
Fara dubiu, paleta NAKED de la URBAN DECAY
  • Care a fost trendul preferat in anul 2011?
Color Blocking! Loved it!
  • Care este desertul tau preferat? 
Clatite cu dulceata!!!! 
(sursa)
  • Culoarea preferata!
Alb!
  • Care este prenumele tau? 
        Andreea-Alina 
  • Care este ultima melodie pe care-ai ascultat-o?
  • Pisici sau caini? 
Caini! Si-n special Pufitzica! 
  • Spune un lucru despre tine pe care nu l-ai spus pana acum pe blog!
     Nu va spun nimic! Shpioancelor care sunteti! 

Acum ar cam trebui sa dau premiul mai departe, dar cred ca sunt cam codasa la faza asta! Insa, daca exista vreo bloggerita care nu l-a facut, il ofer cu mare drag :)