15 noiembrie, 2011

NAKED GIVEAWAY - INCHEIAT!

NAKED GIVEAWAY

asa cum v-am anuntat pe pagina de facebook, v-am pregatit un giveaway nou-nout care are ca premiu paleta NAKED de la URBAN DECAY.
stiu ca multe dintre voi v-o doriti - numai dumnezeu stie cat am ravnit si eu pana am pus gheara pe ea - si vreau ca de Craciun sa fac feiricita macar un pic una dintre cititoarele mele.
m-am gandit ca de data asta sa apelez la minunatul formular de inscriere ca asa va va fi si voua mai usor si cu siguranta si mie :) asa ca tot ce aveti de facut este sa completati formularul de mai sus. doar primele doua campuri sunt obligatorii, restul fiind optionale. va rog din suflet sa lasati link-urile corecte si sa verificati inca o data inscrierea inainte de-a da submit. m-as bucura tare mult daca n-ar exista descalificari, mai ales ca aceasta paleta chiar merita.
giveaway-ul este deschis pana pe data de 15 decembrie, doar cititoarelor din Romania. in week-end-ul imediat urmator voi anunta castigatoarea care va fi aleasa cu ajutorul random.org. daca aveti intrebari, va rog sa le lasati in comentarii. SUCCES!