20 noiembrie, 2011

gala AVANPREMIERE

gala AVANPREMIERE
joi am participat la evenimentul Gala Avanpremiere, care-a avut loc la MNAC si unde-au avut loc opt prezentari de moda a unora dintre cei mai in voga designeri pentru sezonul primavara/vara 2012.
mi-a placut foarte mult evenimentul: puhoi de lume - peste 400 de invitati - niste colectii care mi-au placut foarte mult, iar evenimentul a fost organizat impecabil! abia astept sa particip si la anul. 
pe pasarela au urcat Agnes Toma (Labels & Tribes), Rue de Trucs (SS 2012), Sandra Chira (Details in The Fabric), Alexandra Abraham (Formula), Carmen Secareanu (SS 2012), Teodora Baciu (Cabo da Roca), Natalia Vasiliev (Acvatic Ring), Bianca Popp (A Sweet Disregard), Ioana Ciolacu (Arrow), Silvia Serban (Dress vs Attitude), A&S Negulescu (Lights Out) si Iris Serban (InsideOut). Sandra Chira, Alexandra Abraham, Bianca Popp si Ioana Ciolacu au ales sa isi prezinte colectiile intr-un mod inedit, exclusiv in format video.
colectia mea preferata a fost cea a lui Carmen Secareanu. mi-au placut atat creatiile designerului, cat si coafurile si machiajul.  si mai jos gasiti cateva poze din aceasta colectie. 
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
gala AVANPREMIERE
foto credits: Mircea Netea