24 octombrie, 2011

rujuri NYX *swatches & review*

rujuri NYX *swatches & review*

probabil majoritatea ati auzit de round lipsticks de la NYX, fiind cunoscute datorita pretului scazut, varietatii culorilor, cat si calitatii lor.
le umbla vorba cum c-ar fi foarte apropiate ca si calitate rujurilor MAC. eu cred totusi ca textura este destul de diferita. 
imi doream si eu de ceva timp sa incerc aceste rujuri, dupa ce-am citit multe multe review-uri despre ele, asa c-am dat comanda pe beautyjoint de sase bucati. mi-a fost foarte greu sa ma decid la nuante, dar cred ca-n final am luat o decizie bunisoara. 
rujuri NYX *swatches & review*
nu-mi pare rau c-am luat aceste rujuri si cu siguranta voi mai cumpara si alte nuante. cred ca la 1,99 dolari merita incercate cat mai multe nuante. imi plac ca sunt extrem de cremoase, hidratante si rezista pe buze chiar binisor, mai ales daca este folosita o baza. ceea ce nu-mi place la aceste produse este gustul. mi se pare c-au un gust oribil, dar sper ca-n timp sa ma obisnuiesc cu el ca daca nu...ar fi mare pacat.
mai jos o sa va arat swatch-uri in diverse pozitii: cum se vad pe mana, pe buze si cum vin la un machiaj simplu (nu-l judecati c-a stat pe fata mea saracu' de el mai bine de 12 ore). 
CHLOE
NYX CHLOE, RUJ, machiaj, makeup
NYX CHLOE, RUJ, machiaj, makeup
NYX CHLOE, RUJ, machiaj, makeup
NYX CHLOE, RUJ, machiaj, makeup
B52
NYX B52, ruj, machiaj, makeup
NYX B52, ruj, machiaj, makeup
NYX B52, ruj, machiaj, makeup
NYX B52, ruj, machiaj, makeup
HEATHER
NYX HEATHER, makeup, machiaj, ruj
NYX HEATHER, makeup, machiaj, ruj
NYX HEATHER, makeup, machiaj, ruj
NYX HEATHER, makeup, machiaj, ruj
EARTH ANGEL
NYX EARTH ANGEL, ruj, machiaj, makeup
NYX EARTH ANGEL, ruj, machiaj, makeup
NYX EARTH ANGEL, ruj, machiaj, makeup
NYX EARTH ANGEL, ruj, machiaj, makeup
PEACH
NYX PEACH, ruj, machiaj, makeup
NYX PEACH, ruj, machiaj, makeup
NYX PEACH, ruj, machiaj, makeup
NYX PEACH, ruj, machiaj, makeup
BLACK CHERRY
NYX BLACK CHERRY, ruj, machiaj, makeup
NYX BLACK CHERRY, ruj, machiaj, makeup
NYX BLACK CHERRY, ruj, machiaj, makeup
NYX BLACK CHERRY, ruj, machiaj, makeup
nu stiu care dintre ele-mi place cel mai mult, insa sigur earth angel imi place cel mai putin. este de fapt cam singura nuanta care nu-mi place, insa sper ca voi reusi s-o combin cu vreun gloss ceva pentru un rezultat mai bun. sper sa v-ajute acest post la o eventuala comanda de rujuri nyx, ca eu stiu cat m-am chinuit sa ma hotarasc la culori. 
CALIFICATIV: 9/10
voua care va place cel mai mult?