05 septembrie, 2011

review *ELF MINERAL INFUSED FACE PRIMER*

review *ELF MINERAL INFUSED FACE PRIMER*

am cumparat acest primer in urma cu vreo doua saptamani impreuna cu mai multe produse ELF.
o parte din ele imi plac destul de mult, insa sunt si cateva care m-au dezamagit. astazi m-am gandit sa va povestesc in doua cuvinte parerea mea despre primer-ul de fata mineral infused, care face parte din gama studio. 
review *ELF MINERAL INFUSED FACE PRIMER*
CE SPUNE PRODUCATORUL:
transform your face into a flawless and smotth canvas with mineral infused face primer. developed to combat excess oil, flaky dryness, enlarged pres and fine lines to result in a natural and youthful looking radiance. this clear multipurpose skin primer will prepare your skin so makeup goes on evenly for a lastingfinish. 
CE SPUN EU: 
va povesteam cu ceva timp in urma despre experienta mea neplacuta cu primer-ul de la LAURA MERCIER, care m-a dezamagit cumplit si care n-a fost deloc ieftin. pe cel de la ELF am dat 3 lire (l-am luat redus la jumatate de pret). consider insa ca nici pretul intreg nu e de lepadat. 
acest primer are consistenta unui gel - seamana foarte bine cu cel de la SEPHORA, daca l-ati folosit vreodata. este transparent, nu are miros si nu este nevoie decat de o cantitate mica mica pentru toata fata intrucat se intinde foarte usor.
review *ELF MINERAL INFUSED FACE PRIMER*
consider ca acest produs isi face treaba destul de bine: lasa tenul foarte fin, fondul de ten se aplica foarte bine dupa folosirea lui, plus ca rezista foarte mult. am constatat cu mare bucurie ca nici nu mai e cazul sa folosesc sprayul de fixare de la URBAN DECAY. nu ingrasa tenul, deci poate fi folosit cu succes si de persoanele cu ten mixt/gras. sunt placut impresionata de acest produs, chiar uimita, mai ales ca nu aveam asteptari prea mari de la el. 
poate va intrebati care sunt ingredientii: cyclomethicone, dimetichone, crosspolymer, silica, penoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben. da, e full de parabeni, insa pentru mine asta nu reprezinta o problema reala. 
un singur cusur ii gasesc acestui produs: nu acopera porii, asa cum sustine. eu una ma astept ca un primer sa faca si treaba asta, insa acesta n-o face. cu siguranta voi testa in continuare si alte primere, insa momentan ma multumesc cu acesta. 
CALIFICATIV:  9/10
voi ati incercat acest produs? sau l-ati incerca?