01 septembrie, 2011

review colectiv *GLISS HAIR REPAIR*

review colectiv *GLISS HAIR REPAIR*Dupa cum probabil majoritatea stiti, in aceasta perioada se desfasoara o campanie GLISS powered by trender.ro ;)
m-am inscris si eu si am si fost selectata. Este prima data cand particip la o astfel de campanie si ma bucur c-am facut-o,
Darrrrr gata cu vorbaraia si sa trecem la treaba, nu?
Deci am primit un sampon, o masca de par si-un balsam de par. O sa scriu la fiecare in parte cate ceva, desi au venit “in grup”.  Le-am folosit si impreuna si separat.
Sampon
Ce-mi place:
  • Ambalajul. Cred ca e cel mai misto ambalaj de produse de gen pe care mi-a fost dat sa-l vad.
  • mirosul
Ce nu-mi place:
  • Eticheta. Adica ce e aia “complex de keratine de 3 x mai concentrat”? de 3 ori mai concentrat decat ce? Pasta de dinti?
  • Nu are instructiuni de utilizare.
  • Ingrasa groaznic parul. Eu in general ma spal cam o data la 5 zile. Primele 3 parul arata super ok si in general il las pe spate. In ziua a patra si-a cincea se ingrasa si-l tin in coc sau coada. Ei cu samponul asta a doua zi parul era gras!
  • Si problema cea mai grava: am facut matreata! Daca pe restul sunt dispusa sa le trec cu vederea, ei bine… asta nu! M-am chinuit ani de zile cu minunata matreata si de-un an de zile am scapat de ea. Mai fac uneori cand imi recidiveaza psoriazisul, insa scap imediat de ea cu selegel. Deci cu gliss mi-am dat seama imediat dupa ce m-am spalat pe cap ca voi face matreata: ma manca (,) capul de-mi venea sa ma scarpin cu peria de sarma! Which is not cool!
  • contine sulfati
review colectiv *GLISS HAIR REPAIR*
CALIFICATIV: 2/10
Masca de par
Ce-mi place:
  • Din nou, ambalajul
  • Lasa parul moale, insa nu pe cat mi-as dori.
  • Ca trebuie lasata sa actioneze doar un minut!
  • Mirosul
Ce nu-mi place:
  • Faza cu keratina
  • se poate si mai bine
review colectiv *GLISS HAIR REPAIR*
CALIFICATIV: 6/10
Balsam
Ce-mi place:
  • Lasa parul moale moale
  • Cred ca este singurul produs din cele trei care face intr-adevar ceva parului. Eu am parul foarte fin si se incurca a naibii de rau. E chin mare cand ma pieptan. Ei bine, cu balsamul asta se piaptana foarte usor! Chiar n-a mai fost nevoie sa dau cu ulei de argan prin el ca sa-l pot descalci.
  • Mirosul
Ce nu-mi place:
  • Eticheta iar! Ma enerveaza foarte tare ca n-au explicat ca la prosti: frate intai pui masca si pe urma balsamul. Sau se foloseste doar masca sau doar balsamul si nu impreuna. “mod de utilizare: clatiti dupa utilizare”. Ei na, cu asta m-ati lamurit!
  • Sa zic iar de keratina? 
review colectiv *GLISS HAIR REPAIR*
CALIFICATIV: 8/10
Per total, este o gama care pe mine nu ma incanta si n-as achizitiona-o. desi balsamul mi-a placut, am folosit si balsamuri mai bune. O sa-l folosesc insa pana-l termin. Faza cu repararea mi se pare un gimmick si nimic mai mult. Nu doar la gama GLISS, ci in general. Cred ca doar foarfeca poate repara varfurile deteriorate.
Daca aveti alta parere, sunteti invitate s-o spuneti! n-am apucat sa citesc parerile celorlalte fete, pentru ca n-am vrut sa ma las influentata. ca la jurati :)))