11 august, 2011

FOTD: the second one

machiaj, makeup
pentru ca nu am absolut nicio inspiratie cum sa-mi denumesc machiajele, o sa le numerotez ;)) pac-pac!
fetelor, va spun cu mana pe inima ca azi am realizat cel mai misto machiaj din viata mea. cel mai curajos si cel mai misto! sunt atat de incantata de el, ca ma oftic de mor ca n-am unde sa ies la ora asta purtandu-l :)) singura chestie pe care-o regret este ca n-am si eu o pereche amarata de gene false. cred ca s-ar fi potrivit intr-un mare fel. 
click pe poze pt marire ;)
machiaj, makeup
machiaj, makeup
machiaj, makeup
machiaj, makeup
machiaj, makeup
machiaj, makeup
machiaj, makeup
ce-am folosit: 
FATA
  • fond de ten bourjois healthy mix in nuanta 53
  • anticearcan mac studio sculpt concealer in nuanta NW20
  • iluminator jemma kidd in nuanta rose gold
  • bronzer collection 2000
  • pudra clarins cotton flower
  • blush sleek in nuanta pan tao
OCHI
  • baza too faced shadow insurance
  • paleta sleek acid
  • mascara maybelline collosal volum express
  • gel eyeliner mac blacktrack
  • creion alb s-he
  • pentru sprancene, kit-ul de la benefit
BUZE - gloss flormar in nuanta 13
dupa ce-am terminat machiajul, mi-am dat seama c-ar fi mers mult mai bine un blush intr-o nuanta movulie, insa nu am niciunul :( 
si-acum sa radem cu Andreea :D
machiaj, makeup
ati purta asemenea machiaj in public?  doamne, deci eu l-as purta si-o sa-l port cu prima ocazie asa de tare-mi place!