03 august, 2011

FOTD: the first one!

machiaj
iata ca mi-am luat inima-n dinti si m-am decis sa fac primul meu FOTD! va rog sa nu fiti prea dure cu mine :) 
iata subiectul inainte de tencuire:
machiaj
si subiectul dupa tencuire: 
machiaj
machiaj
machiaj
(cosurile mele faine din barba)
si close-up la ochi: 
machiaj
machiaj
si produsele folosite: 
  • pt fata - primer laura mercier oil free, fond te ten bourjois healthy mix, corector MAC studio sculpt, bronzer tan de chanel, iluminator jemma kidd + s-he, blush MAC 
  • sprancene - kitul benefit in nuanta medium
  • ochi - UD naked palette, eyeliner MAC blacktrack, rimel MUFE smoky lash + bourjois volume glamour max, creion dermatograf MAC in nuanta teddy
  • gloss - MAC lipglass in nuanta pink poodle
si cam asta :) astept pareri sincere, dar nu prea dure :))