05 august, 2011

bruschete cu guacamole

bruschete cu guacamole

una din prietenele mele cele mai bune este raw-vegana si duce astfel un mod de viata extrem de sanatos.

haideti sa va arat ce reteta am invatat de la ea. cred ca este una dintre cele mai bune chestii pe care le-am mancat vreodata: bruschete cu guacamole!
pentru prepararea guacamole-lui:
se iau cativa catei e usturoi - vreo 3-4- si se piseaza marunt marunt impreuna cu putina sare
bruschete cu guacamole
e nevoie de un fruct de avocado, care trebuie neaparat sa fie bine copt. eu l-am lasat vreo 3-4 zile la temperatura camerei pana s-a inmuiat. l-am curatat, l-am pus peste usturoi si l-am pasat c-o furculita pana a devenit o pasta omogena. 
bruschete cu guacamole
bruschete cu guacamole
dupa miscarea asta, am pus si restul ingredientelor: putin piper, putin suc de lamaie si 3 linguri de ulei - puteti folosi de masline ca merge mai bine. eu n-am avut si-am pus de floarea soarelui. 
dupa ce-am terminat de facut guacamole, am trecut la partea a doua a retetei :) 
prepararea bruschetelor: 
am luat din nou niste catei de usturoi si i-am pisat impreuna cu un praf de sare. pe urma, am luat doua rosii potrivite ca marime si le-am taiat cubulete, iar apoi le-am pus peste usturoi.
bruschete cu guacamole
le-am amestecat, punand si restul ingredientelor: o lingura mare mare plina cu busuioc, doua linguri de ulei si putin piper. la fel, va recomand uleiul de masline ca le da un gust mai bun :) 
bruschete cu guacamole
pasul urmator este unirea celor doua preparate :)) se iau cateva felii de paine/crackers/painici facute in casa samd (eu am luat paine de secara) si se pun pe-o farfurie. 
bruschete cu guacamole
se ung feliile cu un strat de guacamole
bruschete cu guacamole
iar apoi cu un rand de rosioare :D
bruschete cu guacamole
si gataaaaaa. sper ca v-am facut pofta ca tare sunt delicioase si foarte simplu de facut. a durat cam 30 de minute. plus ca guacamole merge si la alte preparate, iar avocado este foarte sanatos.