26 iulie, 2011

*GUEST REVIEW* VICHY capital soleil

*GUEST REVIEW*   VICHY capital soleil, cosmetice

o prietena imi zicea luni ca trebuie neaparat sa fac un review la crema de protectie solara VICHY CAPITAL SOLEIL pentru ca este nemaipomenita.
i-am explicat ca nu am cum sa-i fac review pentru ca n-am folosit-o si c-o invit sa-i faca ea o scurta descriere s-o postez pentru voi. 
deci mai jos aveti un review scris fooooarte dragut de catre prietena mea Irina :) 

Este vara! Soare, mare, ultraviolete! Ca tot omul doritor de racoarea brizei de pe litoral, ne-am luat bagajele si am plecat intins spre litoral. Nu conteaza unde si nici cum! Conteaza doar ca din bagaj nu putea lipsi, bineinteles, crema de plaja! 
Am facut drumuri in farmacii sa caut o crema mai buna si accesibila la prêt! Am gasit in cele din urma crema VICHY CAPITAL SOLEIL, cu factor de protectie 30 ( nu am copii, dar ma panichez daca ma ustura pielea cat de putin, asa ca am mers pe super preventie), 300 de ml, la oferta in farmaciile Centrofarm- 61 de lei. 
Ma consult cu farmacista, imi dau seama ca e si cea mai avantajoasa din punct de vedere cantitate-pret-calitate si o cumpar! Si nu am regretat nici o clipa. Si-a facut treaba perfect! Protectie intensa, atat de intensa ca unii dintre noi ( care au exagerat cu cremuitul) au ramas chiar nebronzati! 
Iar daca nu eram foarte entuziasmata de ea, ultima iesire la plaja a fost graitoare. Avem un spate, nu foarte bronzat. Il cremuim cu VICHY doar pe umeri ( mai sensibili si mai in bataia soarelui tot timpului), iar pe restul lasam soarele sa isi rasfete razele! Rezultatul? Umerii protejati rezista soarelui arzator, nici urma de roseata sau alte chestii deranjante,  restul spatelui rosu-rac, cu usturimile binecunoscute. 
Asa ca daca va ganditi la ce crème sa folositi in aceasta vara la mare, va recomand cu incredere VICHY CAPITAL SOLEIL! Nu are miros, este fluida si se intinde foarte bine. Este indicata atat pentru fata, cat si pentru corp. Plus ca rezista si la mai multe reprize de scaldat in mare, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa iti tot dai cu crema dupa fiecare intrare/ iesire din mare!
Vara cu soare va doresc! 

sper sa va ajute acest review :)