12 iulie, 2011

ce folosesc pe buze vara asta

ce folosesc pe buze vara asta, rujuri, machiaj, makeup

cecherap cecherap! dupa lupte seculare, am revenit cu un post care are chiar si swatch-uri.
stiu ca ma urati pentru swatch-urile mele jenante/absente, insa sper ca macar de data asta sa nu va dezamagesc. 
in general, nu ma prea dau in vant sa am diverse chestii pe buze, asa ca trusa mea de rujuri/gloss-uri/balsamuri este mai mult decat subtire. vara totusi parca folosesc mai des produse destinate buzelor, decat iarna pt ca ma ia cu rau cand mi se lipesc fularele/esarfele de buze si ma aleg pe ele cu niste pete de toata frumusetea. asadar, sa va prezint cam ce folosesc eu in aceasta vara:
in ordinea numerelor de pe tricou: 
  • FUSION BRANDS - lip fusion micro-injected collagen lip plump in nuanta bare, pe care l-am luat de la sephora. nu stiu daca e numai in capul meu, insa chiar mi se pare ca-mi mareste putin buzele. la vreo 2-3 minute dupa ce ma dau cu el, incep sa ma piste putin buzele de unde si acest rezultat. nu e o senzatie nasoala, ba chiar imi place :D 
  • CHANEL rouge allure in nuanta 60-vertige. e un ruj cremos, rezista bine pe buze si are culoarea capsunelor. 
  • CHANEL rouge hydrabasse in nuanta 27-baby gold. e o nuanta nude cu usoare irizatii aurii. asa cum ii spune si numele, acest ruj este foarte hidratant. il folosesc in special cand simt ca am buzele usor uscate.
  • FLORMAR long wearing in nuanta L 07. mi l-am luat la recomandarea vanzatoarei si jur ca nu-mi pare rau. are o culoare pe care nu m-as fi vazut purtand-o in viata mea. insa mi se pare ca ma prinde bine si este foooarte rezistent!
  • CHANEL rouge coco in nuanta 09-organdi rose. dintre toate, asta-mi place cel mai mult si, in consecinta, il folosesc cel mai des. ce-mi place cel mai mult la el este ca rezista foarte bine, chiar si dupa ce-mi beau cafeaua dimineata si beau cele 70 de pahare de apa si mai mananc si un sandwich. 
  • ARTISTRY gloss in nuanta spontaneous de care va pomeneam in preferatele lunii iunie. imi place sa-l folosesc in combinatie cu organdi rose, iar cand am chef de un look ceva mai natural, singur. 
  • un alt gloss care-mi place mult, dar care lipseste din poza de mai sus, insa e swatch-uit, este de la L'OREAL - glam shine blush in nuanta sunlight blush. imi place la nebunie cum miroase si, de asemenea, rezista bine pe buze. 
si acuuuuuuuuuuum swatch-urile!
ce folosesc pe buze vara asta, rujuri, machiaj, makeup
artistry - l'oreal - lip infusion
ce folosesc pe buze vara asta, rujuri, machiaj, makeup
vertige - organdi rose - baby gold - flormar
ce parere aveti? va plac? hai spuneti-mi ca da :P