31 mai, 2011

preferatele lunii mai!

preferatele lunii mai, cosmetice, makeup, machiaj, produse cosmetice, blog, beauty, urban decay, naked palette, liz earle, chanel

iata c-a venit vremea si pentru preferatele lunii mai! ce repede a mai trecut si luna asta :) 
  • paleta NAKED de la URBAN DECAY pe care o folosesc aproape in fiecare zi de cand mi-am cumparat-o
  • demachiantul CLEANSE&POLISH HOT CLOTH CLEANSER de la LIZ EARLE, caruia urmeaza sa-i fac un review cat de curand
  • bronzer-ul de la CHANEL, care a fost in lista de preferate si luna trecuta si cred ca va ramane mult timp de-acum incolo
  • tonicul care e tot de la LIZ EARLE. presimt c-o sa cam devin dependenta de produsele de la aceasta marca. ieri am mai facut o comanda de sampon, balsam si varianta de 200 ml de tonic
  • balsamul de par cu banane de la THE BODY SHOP
  • fondul de ten JOVIALE de la IVATHERM
  • un scrub de corp de la GEOMAR
  • kit-ul de sprancene de la BENEFIT
  • de asemenea, sunt absolut indragostita de sapunul SULTANA de la LUSH, pe care insa nu l-am pus in poza ca arata cam jalnic. miroase extraordinar de bine de-mi vine pur si simplu sa-l mananc :)