17 mai, 2011

event IVATHERM

IVATHERM - JOVIALE, fond de ten, lansare
dupa cum va spuneam saptamana trecuta, azi dimineata la 11 am fost la lansarea noului fond de ten de la IVATHERM - JOVIALE.
mi-a placut foarte foarte mult evenimentul, organizat cu mult bun-gust la Madame Pogany, lume multa si buna, iar Iulia, PR managerul de la IVATHERM este o draguta! pentru ca si eu lucrez in PR, am discutat putin cu ea despre evolutia extraordinara din ultimii ani a on-line-ului pe partea asta "piaristica". ba mai mult, a ramas sa ne auzim sa discutam despre o eventuala intalnire cu blogeritele de beauty, lucru care m-a incantat extraordinar si sper sa se si intample.
in rest, foarte foarte multe vedete. m-am simtit putin cam stanjenita la inceput printre Andreea Esca, Andreea Raicu, Romanita Iovan, Venera Arapu, Iulia Dobrin, Dana Savuica, Amalia Nastase si multe multe altele. la inceput a fost o mica demonstratie de machiaj realizat de Miki Puran si probabil asistentul ei. nu m-am prins cine era tipul, ca nu ne-a fost prezentat. modele au fost Daniela Nane si Melania Medeleanu, iar rezultatul a fost spectaculos.
deci, un eveniment foarte reusit, insa at the end of the day, nu asta conteaza cel mai mult, ci CALITATEA PRODUSULUI. la plecare, am primit si fondul de ten pe care abia astept sa-l incerc si sa-i si fac zilele urmatoare un review. cred ca n-o sa mai am rabdare pana maine dimineata si diseara, dupa ce ma demachiez, o sa ma machiez iar :)) ca si prima impresie, incercat pe mana mea draguta si finuta, arata foarte bine. am testat nuantele 01 si 02, cea din urma parandu-mi-se cea potrivita pentru tenul meu. norocum a fost ca in punguta primita la plecare era fix aceasta nuanta! cam asa arata sticluta, "flacon pompa" cum ii spun ei in prospect. 
IVATHERM - JOVIALE, fond de ten, lansare
deci, o sa revin cu mai multe detalii in zilele urmatoare ca sa vorbesc in cunostinta de cauza :)