18 mai, 2011

Estee Lauder Futurist

Estee Lauder Futurist, fond de ten, review, machiaj, makeup, blog, beauty blog

pana o sa scriu un review despre noul fond de ten de la IVATHERM, m-am gandit sa scriu un post scurt despre un alt fond de ten.
rog din nou sa-mi scuzati calitatea pozele, dar iphone-ul meu pur si simplu nu face fata decat in lumina naturala.
ce spune site-ul oficial ESTEE LAUDER: 
benefits: smooths, hydrates, firms
coverage: medium to full; SPF 15
finish: luminous
for a years-younger look. 
light, silky formula helps revitalize skin for a smoother, firmer look now and in the future. vitamins C and E and a plant-derived hydrating complex help protect and moisturize skin, leaving it smooth, soft, conditioned. 
dermatologist-tested
non-acnegenic.
acum, ce zic eu: nu este un fond de ten extraordinar. la vremea lui, mi s-a parut foarte bun, insa dupa ce-am folosit prolumier-ul de la CHANEL, nu mai cred la fel. este bun, insa este greu ca un FDT sa-l egaleze in preferintele mele pe cel de la CHANEL. 
imi place la el ca este foarte hidratant, minunat pentru zilele geroase de iarna. acest lucru insa poate fi si un minus pentru atunci cand temperaturile sunt mai ridicate, intrucat are tendinta de-a ingrasa tenul. are un coverage mediu si este buildable. ce nu mi-a mai placut la el este ca se ia pe telefon, pe haine...pe tot ce poate :) ahh si nici mirosul nu prea-mi place. 
rezista bine pe fata, de dimineata pana seara, mai ales daca il fixez cu o pudra. spre seara, fata incepe sa luceasca mai mult decat este cazul, chiar daca l-am folosit si fara crema hidratanta ca baza de machiaj. ca si concluzie, nu cred c-o sa-l mai cumpar vreodata pentru ca nu m-a dat deloc pe spate.
daca vreti sa va faceti o idee si despre celelalte fonduri de ten ESTEE LAUDER, mai jos aveti un ghid realizat de surorile de la pixiwoo.