18 aprilie, 2011

Embryolisse 24 hour miracle cream

Embryolisse 24 hour miracle cream, review, crema de fata, cosmetice, ingrijire, beauty, blog
de mult timp imi doream crema asta de fata despre care am citit pe o multime de bloguri cum c-ar face minuni.
multi make-up artisti o recomanda ca fiind una din cele mai bune creme hidratante de fata, putand fi folosita atat ca baza de machiaj, cat si ca demachiant, dar si pur si simplu ca o crema de fata. intr-un final, am reusit si eu sa pun gheara pe ea si tare mult imi place :D
Embryolisse 24 hour miracle cream, review, crema de fata, cosmetice, ingrijire, beauty, blog
ce zice site-ul EMBRYOLISSE despre ea:
Lait-Crème Concentrè (24-Hour Miracle Cream) is a rich moisturizing lotion. This specially formulated lotion is quite versatile; throw it in your travel bag when you don’t have enough space for numerous products. Our creamy lotion is really three products in one: the make-up artists use it as a primer, moisturizer, and make-up remover. It also reduces irritation after shaving!
eu mi-am luat varianta de 30 ml c-am zis intai sa incerc sa vad cum e si pe urma mai vedem. are o consistenta foarte placuta si intra foarte repede in piele, ceea ce-o face perfecta ca si baza de machiaj. fondul de ten "prinde" bine pe ea si tine ore intregi. daca o folosesc ca o crema normala hidratanta, ma dau seara cu ea si dimineata ma trezesc cu fata luminoasa, fina si "vie". recunosc ca n-am folosit-o ca demachiant, deci nu-mi pot da cu parerea daca-si face treaba sau nu si din punctul asta de vedere. 
daca ai probleme cu pielea deshidratata, asta e crema perfecta! asta nu inseamna ca e buna doar pentru tipul asta de ten. cand da un pic caldura, tenul meu devine din normal spre uscat, normal spre mixt si nu am probleme sa-mi ingrase fata sau sa-mi iasa cosuri. de la unele creme, care desi intra repede in piele, ma trezesc dimineata cu zona T grasa, lucru care ma scoate din sarite. cu EMBRYOLISSE nu exista problema asta. un alt avantaj este ca nu e scumpa deloc. am dat pe ea 10 lire, which is perfect. si inca un lucru important, cel putin pentru mine: nu are miros! mie una nu-mi place sa ma culc cu fata mirosind a diverse. cred c-o sa mi-o cumpar in varianta de 75 ml ca s-o folosesc si ca demachiant si-atunci voi reveni cu un review.