25 ianuarie, 2012

Captura de azi!

TOPLINE
Asa cum va spuneam si ieri pe pagina de Facebook a blogului, cei de la TOPLINE au zilele acestea o oferta foarte tentanta: la fiecare produs cumparat, primesti unul gratuit.

Mai exact il platesti pe cel mai scump, iar cel mai ieftin e cadou! Aceasta oferta e valabila doar in magazinele lor, nu si online, si dureaza pana pe data de 29 ianuarie. Bineinteles ca nu puteam sa ratez asa oferta. Dupa ce ieri m-am umplut de spume, c-am ajuns cu zece minute inainte de inchiderea magazinului, astazi am reusit sa plec mai devreme de la birou si sa ajung la timp. Daca vreti sa mergeti, fiti pe faza, ca in timpul saptamanii au deschis doar pana la ora 19:00 si sambata pana la 15:00. Asadar, va pot spune c-a meritat efortul de-a merge pana acolo prin ger, nameti si vijelie. 

Mi-am cumparat patru produse Joico si doua oje O.P.I. Pentru a nu fi nevoita sa platesc cele doua produse JOICO si sa nu achit ojele, am facut o miscare cam nerusinata: intai le-am cumparat pe cele de par. Pe urma m-am mai fatait pe-acolo si mi-am luat si ojele. Asa ca-n final am platit un produs JOICO si unul O.P.I. 
JOICO K-PAK RECONSTRUCT - sampon pentru par deteriorat
JOICO K-PAK RECONSTRUCT - sampon pentru par deteriorat
JOICI K-PAK - balsam pentru indreptare si protectie 
JOICI K-PAK - balsam pentru indreptare si protectie
O.P.I. VODKA&CAVIAR 
O.P.I. VODKA&CAVIAR
O.P.I. PANDA-MONIUM PINK
O.P.I. PANDA-MONIUM PINK
Tot astazi am avut parte de-o surpriza, care initial a fost foarte dezamagitoare: am primit spre testare fondul de ten corector DERMABLEND de la VICHY. Imediat ce-am pus gheara pe el, am pus o picatura pe mana sa vad cum e. Si-aici a aparut dezamagirea: avea o culoare mult mai inchisa decat nuanta pielii mele, cu tenta portocalie. M-am si vazut aratand ca un Oompa Loompa. Imi venea sa lesin de ciuda. Cateva fete au fost dragute si mi-au scris pe pagina de Facebook sa-l incerc si pe fata ca-si schimba culoarea. Si fix asa este! Cum am ajuns acasa, l-am incercat pe fata si nunata e perfecta! O sa revin cat de curand si cu review. 
VICHY DERMABLEND
Iar surpriza saptamanii a venit tocmai de la Timisoara, de la draguta de Choco care mi-a trimis o pensula kabuki mica, draguta si pufoasa pe care o iubesc de nu mai pot! Este exact ce-mi lipsea din colectie! Choco iti multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine si-ai facut asa gest dragut! 
pensula kabuki
Ca si preview pentru captura de saptamana viitoare, intentionez sa-mi cumpar in sfarsit aparat foto! Problema cea mare este ca nu ma pot hotari care anume si nici nu sunt foarte priceputa in acest domeniu :( Asa ca daca aveti sugestii, acestea sunt binevenite! Si daca va hotarati sa nu ratati oferta TOPLINE, spor la cumparaturi! Daca stateam ceva mai bine cu banii, cred ca-mi mai cumparam ceva produse...
PS: maine voi avea pe blog un guest post al unei prietene care o sa va povesteasca experienta pe care-a avut-o la un training sustinut de cei de la MAKE-UP FOREVER!