07 iulie, 2011

GIVEAWAY BY SIGMA

GIVEAWAY BY SIGMA

dragele mele, a venit si randul meu sa organizez primul giveaway SIGMA. sper ca nu si ultimul :)
atat de tare mi-am dorit aceasta pensula, precum si celelalte pensule SIGMA, incat pur si simplu am vanat giveaway-urile care le au ca premii. sper ca si voi va doriti la fel de mult ca mine aceasta pensula si sa va inscrieti in numar cat mai mare! a mea este pe drum!!!
REGULAMENT de insriere:
  • sa ma urmariti prin google friend connect 
  • sa dati like paginii mele de FACEBOOK
aceste doua "miscari" va asigura un loc pe lista :) insaaaaaaaaaaa daca mai vreti o sansa in plus la aceasta minunata, superba, fantastica, extraordinara, mirobolanta :)) pensula, puteti da share pe peretele vostru de facebook sau sa scrieti doua randuri si sa puneti poza de mai sus pe blogul vostru cu trimitere catre acest post.
comentariul va rog mult sa contina numele cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like paginii mele de FB iar, daca este cazul, link-ul catre postarea de pe FB/blog.
giveaway-ul se va incheia pe data de 24 iulie, iar luni - 25 iulie voi anunta castigatoarea.
va multumesc si va urez succesuri!
PS: mai aveti timp sa va inscrieti si la giveaway-ul lunii iulie!