30 iunie, 2011

preferatele lunii iunie!

preferatele lunii iunie, cosmetice, machiaje, blog, beauty

iaca am ajuns si la finalul lunii iunie si-a venit timpul pentru produsele pe care le-am folosit cel mai mult si cu drag in luna care tocmai se incheie. 
  • pe primul loc nu putea fi decat demachiantul LIZ EARLE! ador acest demachiant si daca sunteti curioase de review, il gasiti aici
  • impreuna cu demachiantul, folosesc lotiunea tonica aceeasi marca. miroase senzational si hidrateaza foarte bine pielea.
  • tot de la LIZ EARLE, am folosit foarte mult luna asta crema hidratanta light. am primit cadou un flacon de 15 ml la una din comenzile date pe site-ul lor. imi place ca hidrateaza bine, nu ingrasa tenul, este o buna baza de machia pentru zilele calduroase de vara si este foarte economica.
  • si DA, tot LIZ EARLE este si samponul pe care l-am folosit luna asta. 
  • tot pentru par, m-am indragostit de balsamul leave-in de la KERASTASSE, de care va ziceam aici.
  • tot acolo, va povesteam ca mi-am luat de la URBAN DECAY spray-ul pentru fixarea machiajului. sunt atat de impresionata de el, incat cred ca dupa lotiunea micelara BIODERMA, a ajuns sa faca parte din categoria the best of all time! urmeaza cat de curand un review la acest produs.
  • ca si deodorant, luna asta am inceput sa folosesc noul produs de le NIVEA - invisible black&white. miroase fresh si este rezistent.
  • oja lunii este fara indoiala movulia asta superba!
  • un alt produs de care nu ma despart de prin aprilie este un gloss ARTISTRY, in nuanta spontaneous.
  • pentru maini, nu m-am dezlipit de lotiunea hidratanta cran&berry juicie de la OPI. miroase delicios si intra foarte repede in pielea.
  • creionul dermatograf MAC in nuanta teddy mi-a intrat la inima de anul trecut. nu stiu de ce nu l-am mai mentionat pana acum la preferate, dar il folosesc aproape zilnic. 
  • ca si iluminator, nu m-am despartit de JEMMA KIDD dewy glow all over radiance creme
preferatele lunii iunie, cosmetice, machiaje, blog, beauty
si cred ca asta a fost cam tot. sunt o gramada de produse si le iubesc pe absolut toate!