18 iunie, 2011

ce-am facut eu azi

cumparaturi, shopping, machiaje, oje, ruj, flormar, garnier

m-am trezit, am iesit afara cu pufica si pe urma am zis sa ma duc sa fac piata.
intentionam sa-mi cumpar un dovlecel, un kil de rosii si niste cirese. cu ce m-am intors? 
doamne, greu e sa fii femeie si mai ales sa fii obsedata de cosmetice si haine! :)) de la piata am ajuns la real la standul FLORMAR de unde mi-am luat trei oje, un tus, un ruj si-un creion contur de buze. am dat vreo 60 ron pe toate. ieftin ca braga! :D am dat o tura si pe la DM si n-am iesit nici de-acolo cu mana goala. pentru ca-mi doream de ceva timp anticearcanul roll-on cu cafeina de la GARNIER...mi l-am si cumparat.
cum am ajuns acasa, l-am si incercat. si asa la prima vedere, imi place mult mai mult decat ce folosesc acum, ideal light de la ESTEE LAUDER de care nu prea sunt multumita ca se strange in riduri. este mult mai light si se intinde foarte usor. cred ca de diferenta enorma de pret nu mai e cazul sa aduc vorba :)